Hakkında

Ruh ve beden sağlığı bir bütündür.tangram, ruh, beden, psikiyatri, psikoloji, psikoterapi, ilaç tedavisi, bulmaca, kendilik

Ruhsal rahatsızlıklarda  pek çok bedensel belirti, bedensel hastalıklarda da pek çok ruhsal belirtiye rastlanabilir. Bu biraradalık nedeniyle ruhsal rahatsızlıkların tanısı ancak psikiyatri uzmanı bir hekim tarafından konabilir ve tedavisi de psikiyatr hekim yada klinik psikologlarca ancak yine hekim yönetiminde yapılabilir.

Ruh sağlığı alanda psikiyatri ve psikoloji bütünleyici rol oynar. Tangram alanında yetkin iyi eğitimli psikiyatr ve klinik psikologlarca işbirliği içerisinde, güncel, bilimsel ve etik bir ruh sağlığı hizmeti vermeyi amaçlar. Bu amaçla psikiyatrik tanı, ayırıcı tanı ve tedaviler ile bireysel psikoterapiler, aile ve grup terapisi hizmetleri sunar.

Psikiyatrik rahatsızlıkların iyileştirilmesinde ilaç tedavileri ile birlikte psikoterapi uygulanmasının iyileşmeyi hızlandırdığı ve yinelemeyi azalttığı bilinmektedir. Tangram'da ilaç tedavisini gerektiren durumlarda güncel, billimsel bilgiye dayanarak kişinin  sosyal ve fiziksel yapısına uygun bir ilaç tedavisi uygulanması, hızlı ve konforlu bir iyileşme hedeflenir. Ancak, hem ruhsal rahatsızlıklarda hem rahatsızlık olmasa da kişisel gelişimin hedeflendiği durumlarda ruh sağlığı hizmetinde psikoterapiye öncelik verilir. Psikoterapinin ruhsal rahatsızlıkların iyileştirilmesindeki yadsınamaz bir rolü vardır ve bize göre psikoterapi almak insanın kendine yapabileceği en değerli yatırımdır.

Psikoterapistlik uzun süren ilave eğitimler sonrasında kazanılan bir üst uzmanlıktır. Bu gerçekten hareketle, Tangram'da psikoterapi yalnızca gereken formasyonu almış, üst eğitimli uzman psikoterapistlerce uygulanır.

Kurumumuzda psikanalitik yönelimli psikoterapiler, aile ve çift terapileri, psikodrama, bilişsel davranışçı psikoterapi kendi alanlarında özel eğitim almış uzmanlarca sunulmaktadır.